Kvitka Online

ОПЛАТА

На нашому сайті ви можете платити букет або композицію кількома способами:

1. Ви оформляєте замовлення в кошику і оплачуєте прямо на сайті, через надійну систему прийому платежів LiqPay.

Ви можете оплатити з будь-якої картки Visa і Mastercard. При здійсненні оплати у валюті, що відрізняється від валюти виставленого платежу, буде здійснено автоматичну конвертацію коштів.

2. Ви можете переказати необхідну суму на нашу картку Приват Банку через додаток Приват 24 або в терміналі самообслуговування. span>

Для цього Вам необхідно оформити замовлення і наш флорист зв’яжеться з вами для уточнення замовлення та номера картки приват банку.

3. Ви можете оплатити товар готівкою при отриманні товару в нашому магазині.

Згідно із Законом України “Про захист прав споживачів” та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну чи поверненню:
– так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки у спеціальних умовах;
– дитячі м’які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України – повернення , обміни Компанія робить за власною ініціативою, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

1. Скарга щодо товарів, які були в замовленні (крім квіткової продукції), може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом 24 годин з моменту виконання замовлення.

1.Оскільки Компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення – скарга на якість квіткової продукції може бути прийнята лише протягом доби (24 години) з моменту виконання замовлення.

2. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:

1. Клієнт відправляє свою скаргу на e-mail Компанії, вказаний у розділі “Контакти” на сайті Компанії. Анонімні скарги, з неправильним номером замовлення, що містять не нормативну лексику, також образливі висловлювання не розглядаються.

2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги листом у відповідь, після чого проводить внутрішньо розслідування ситуації протягом не більше ніж 7 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його скаргу.

3. Скарга на якість та свіжість кольорів повинна обов’язково містити 3-5 фотографії, за якими можна визначити стан кольорів у день отримання замовлення. Фотографії, надіслані за добу (24 години) з моменту виконання замовлення не розглядаються. Фотографії необхідно надіслати на e-mail Компанії вказаний у розділі “Контакти” на сайті Компанії

4. Якщо після розслідування з’ясувалося, що претензія клієнта не має підстав, – Компанія звільняється від зобов’язань щодо цієї претензії.

5. Розгляд скарги може бути припинено через ненормативну лексику, відсутність відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не у встановлений термін (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).

3. Причини моменту повернення

1.Компанія не дає жодних гарантій і знімає з себе відповідальність щодо часу доставки, у дні масового попиту на послуги (День святого Валентина – 13-15 лютого та Міжнародний жіночий день 7-9 березня) – у ці дні всі замовлення доставляються протягом дня, за дзвінком з Одержувачем та погодження часу доставки з ним.

4. Неякісний товар або відсутність складових замовлення

1.У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були не свіжі – Клієнт має право на повне повернення коштів або на заміну доставленої квіткової композиції. За умови виконання Клієнтом пункту 2 і якщо клієнт звернувся зі скаргою щодо якості доставленої квіткової продукції не пізніше ніж через добу з моменту доставки замовлення, вона вже не приймається до розгляду. Оскільки Компанія після доставки замовлення не може контролювати умовизберігання квітів, а квіти відносяться до товарів, що швидко псуються – це є звичайним явищем, що при високій температурі або не правильному догляді, через день, деякі види квітів можуть зав’янути.

5. Порядок повернення коштів

1. У разі, якщо після розслідування, з’ясувалося, що претензія клієнта має місце насправді – повернення коштів здійснюється протягом 5 банківських днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів.

2. У разі, якщо Клієнт оплачував Замовлення дебетовою або кредитною карткою, повернення коштів буде також провадитись шляхом повернення коштів на картку, з якою він і здійснював оплату Замовлення (за вирахуванням комісії платіжної системи). За регламентом платіжної системи кошти надійдуть на картку Клієнта протягом 30-45 днів з моменту настання моменту ухвалення рішення про повернення коштів.

3. Реквізити для повернення клієнт в обов’язковому порядку повинен надіслати на e-mail компанії вказаний у розділі “Контакти”. Повернення коштів буде виконано згідно з п. 5.1. після того, як Клієнт надішле реквізити.

4. У випадку, якщо Компанія здійснила повернення за помилковими платіжними реквізитами, які були надані Клієнтом, повернення вважається проведеним у повному обсязі, за наявності фактів або документів, що підтверджують виконання повернення Компанією саме за реквізитами, які надав Клієнт.

5. Сторони звільняються від зобов’язань за цією Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин. *- наприклад, листівка не підлягає обміну або передаванню, навіть якщо кур’єр за будь-яких обставин її не вручив.

6. Політика заміни квіткової продукції

1. У зв’язку з тим, що деякі складові квіткових композицій (букетів) мають сезонний характер і бувають доступними не завжди, ці складові можуть бути замінені іншими, найбільш схожими з ними складовими, які знаходяться в тій же ціновій категорії і є в наявності в магазині в день доставки Замовлення. Заміна будь-якої з сезонних складових здійснюється без погодження з Клієнтом.

2. Якщо при формуванні замовлення, будуть відсутні якісь квіти – буде виконано заміну на інші квіти, максимально схожі за кольором. При цьому може бути змінена загальна кількість кольорів, якими виконується заміна у композиції (букеті). За такої заміни Компанія керується вартістю кольорів, якими виконується заміна. Якщо рівноцінну заміну зробити не вдається – заміна відбувається в “бік Клієнта”.

3. При внесенні будь-яких замін до композиції (букету), Компанія має на меті максимально зберегти зовнішній вигляд і колірну гаму композиції (букету).

4. Композиції квітів – букети, кошики, що містять кілька видів квітів або кілька відтінків, а також квіткова фурнітура (упаковка, декор тощо), декоративна зелень, замінюються без погодження з Клієнтом.

5. Якщо для замовленої композиції (букету) в магазині немає більшості кольорів, то Компанія повідомляє про це клієнта на e-mail, який він вказав у замовленні. І погоджує з ним заміну кольорів у композиції (букеті) на інші або пропонує Клієнту вибрати іншу композицію (букет) на заміну. У випадку, якщо за 4 години до часу доставки замовлення, Компанія не отримала відповіді від Клієнта щодо заміни, флористом буде складено букет з квітів на його розсуд, що дорівнює або перевищує вартість букет (композицію), який замовив Клієнт.

6. Компанія не гарантує 100% ідентичності букета (композиції) квітів з фото, яке Ви бачите на нашому сайті. Ми гарантуємо Вам максимальну схожість букета (композиції) квітів, що доставляється з фото, яке представлено на сайті. Також ми гарантуємо максимальну свіжість квітів у букеті (композиції).